Sådärja..

Då inleder vi den sista veckan ifrån varann. Skolan börjar idag och på Lördag kommer äntligen min älskling hem! Så i veckan blir det städ och lite annat pyssel.. På Torsdag åker jag hem till Vindeln eftersom jag fyller år, kom ihåg det nu, min födelsedag på Torsdag! :)

Den här datorn flyger snart i väggen också, tur att det bara är skoldatorn så jag snart får lämna igen den! För nu är det bara två och en halv vecka kvar till studenten! WOHOO! Tre veckor kvar till flytt också, det är också WOHOO!

Nu ska jag göra mig klar, sen traska iväg till skolan med Mallanbrallan gullunge :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Malin

PUSSSS!

2010-05-24 @ 23:00:56
URL: http://malinamandaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0