Längtar!

Veckan har varit seeg! Men nu är det full rulle. Efter jag slutade idag så for jag hem och började med tvätten. Sen åkte jag och bokade tid till min tatuering, så den första juni blir det tatuering igen :)
Efter det åkte jag iväg och klippte mig, riktigt skönt att bli av med allt det nötta.. Hoppas bara att det inte hinner växa ut alldeles för mycket till studenten bara!

Nu ska jag fortsätta med tvätten och städa lägenheten. För imorgon när jag slutar ska jag iväg och fixa en liten sak, sen blir det hem för att duscha och packa eftersom jag åker till min älskling imorgon kväll :D Jag längtar så mycket! Är ju inte van att vara ifrån Rasmus så mycket..

Nä nu ska jag fortsätta med allt så jag hinner göra klart sakerna som ska göras :)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0