hohojaja!

Helgen nere hos älskling var supermysig, och självklart var det jobbigt att åka hem utan honom. Men nästa Lördag morgon ska jag hämta upp honom från tåget, tråkigt att det är så länge kvar men det är så det är nu..

Jag har blivit sjuk också, riktigt drygt eftersom det här är sista veckan på praktiken! Men det börjar bli bättre så jag hoppas jag kan gå dit imorgon.

Mår inge bra just nu. Det är så himla många saker som tynger ner mig. Men jag hoppas att jag kan släppa några saker, gå vidare, och få leva mitt liv. Just nu känns det som att mitt liv består av en massa andra människor som inte ens borde finnas i mitt liv.

Ghost whisperer nudå, HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0