Plugg, plugg, plugg..

Jag har suttit och pluggat i stort sätt hela tiden från klockan ett idag, så nu är jag jäkligt less! Men jag känner att jag fortfarande inte pluggat klart till provet vi ska ha imorgon.. så jag tänker snart lägga mig och läsa lite mer!

Skrev ju ihelgen att jag var sugen på att beställa kläder från utlandet.. Men nu har jag ändrat mig och vill beställa från Kan Dee istället! Jag älskar trycken! Men.. 259kr för en t-shirt, och jag vill ha typ.. ALLA! Hmhm, får se hur det blir med det där :)

Jag fick hem mitt schema för praktiken idag iallafall. Jag är ledig alla helger och mitt schema är bra varierat med kvällar och helger :) Varje Fredag slutar jag halv fyra, och på Måndagarna börjar jag oftast halv två, super bra :)

Nää, nu ska jag återgå till pluggandet!

PÖSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0