Låång ledig!

Idag är första dagen på min ledighet igen, har inge skola förrän på Tisdag :)
På spåret går på tv samtidigt som jag ligger och slösurfar runt på internet, det jag legat och gjort dom två senaste timmarna!

Jag är såå sugen på att tatuera mig igen! Jag har jätte många ideér men det är så svårt att veta vilken man fortfarande kommer att tycka om sen då det gått typ 20 år..
Jag vill iallafall göra en till stjärna på vristen för att texten jag har där är så lång!
Juustja, jag vill göra en industrial piercing också, det har jag velat göra i jätte många år..

Ääh, nu ska jag duscha eller nått istället för att tänka på tatueringar. Ikväll ska jag till Tezza och plugga :)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0