hmff..

Länge sen jag skrev! Förra veckan då det var lov hade jag fullt upp med att jobba kändes det som. Känns skönt att vara tillbaka i vardagen.
Jag är på dåligt humör och jag ser verkligen inte fram emot studenten just nu, vem vill variera sitt liv med bajstorkar jobb och arbetslöshet? Inte jag iallafall, men så kommer det bli eftersom jag inte kommer kunna läsa socionom.. ja, jag är så värdelös att jag inte kommer ta mig in!

Men något som iallafall gör mig lite glad ikväll är pussar från älsklingen, bullar och så min nyinköpta necessär från make up store där jag också fick lov att köpa med mig en ny ögonskugga!

MEN.. min arga sida tar ändå över! Nu ska jag plugga, så jag då inte sumpar hela mitt liv.

HEJS

Kommentarer
Postat av: R

Älskar dig ändå! <3

2010-03-17 @ 07:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0