Underbart!

Det är så skönt då man slutar skolan och med trötta steg vandrar hemmåt, lycklig över att man klarat av en dag utan skolk!
Ikväll har det bara varit lugnt :) Har tagit en promenad, sett lite ph (ja jag följder det..nööörd) och så har jag faktiskt börjat på ett personligt brev & CV.. ojoj ;)

Nää, nu blir det nå dusch eller liknande.. har bara en lektion imorgon bitti och om jag inte missminner mig så ska vi se film, det blir skönt :) Om jag orkar så ska jag göra bort några skoluppgifter imorgon som ska in nästa vecka, skulle vara skönt att ha gjort bort det :) jag ska nog också skriva klart mitt CV & personliga brev så jag kan skicka iväg det!

Tänkte bara fråga, vad är det för snökaos alla pratar om? Kommer det bli storm? Kommer jag inte kunna gå till skolan resten av veckan?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0