Helgen

Vi åkte hem till Vindeln i Fredags, blev tacos till middag och det är ju helt underbart gott! Förra veckan såg vi på landet brunsås och då var det ett inslag av tacos och dom trodde då att små barn tycker om tacos så mycket eftersom det smakar likadant varje gång, jag kanske är som ett litet barn?
Helgen fortsatte då lugnt, vi var på innebandymatch igår eftersom Linus spelade. Deras lag vann med 7-4, det var riktigt kul att se dom spela :)
Igår så fick jag mitt efterlängtade Lördagsgodis också som jag väntat på i över en veckas tid!
Idag har vi haft en lugn pluggdag och vi fick söndagsstek till middag innan vi tog bussen tillbaka till Umeå :)

Jag och Rasmus vann en tradera auktion ikväll också, så snart får vi hem en cool digital fotoram med massa lull-lull som bla trådlös överföring av bilder ;)

Snart blir det sängen eftersom jag börjar 8.20 imorgon och ska vara på skolan till 21.00, usch!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0