Fredagar är bra

Jag har räknat ut att jag fyller 20år på en Fredag! En fredag måste ju vara bästa dagen att fylla 20 på, då kan man gå på systemet och handla inför helgen + att man kan fira sin födelsedag på en fredag, och verkligen fylla år dagen då man firar den! Jätte bra ju, tack för en bra planering mamma & pappa :)
Jag tycker synd om Rasmus som fyllde 20 på en Tisdag typ, EN TISDAG? Det måste ju vara sämsta dagen att fylla 20år på, dålig planering där!

Godnatt, imorgon börjar.. ja jag tänker inte ens säga det! HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Jag

Du vet.. man fyller inte år samma dag varje år :) HA!

2010-01-11 @ 00:22:10
Postat av: Rasmus

JAG FYLLER IALLAFALL ÅR PÅ EN LÖRDAG, HA!

2010-01-11 @ 00:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0