Varning för töntigt inlägg

Efter allt snack om hur bra make up stores ögonskuggor är och efter några dagars tittande på nätet så bestämde jag mig idag för att fara och titta på skuggorna. Köpte med mig två stycken microshadows i färgerna muffin & rusty, OCH JAG ÄR KÄR! Helt underbara att använda, till och med jag som är värdelös på att sminka mig lyckas få det bra :) Efter lite mer tittande så har jag två färger till på önskelistan, diva & cookie.
Kosta vad det kosta vill, jag älskar MUS! Och eftersom dom är så pigmentrika så behöver man inte halva burken för att det ska synas, alltså räcker dom säkert länge :]
Nää, nu ska jag sluta tjata om ögonskuggorna.. känns konstigt att skriva om smink!

Nu är det 22 minuter kvar till senaste paradise avsnitten för den här säsongen, känns både spännande men ändå tråkigt för då är det ju slut sen!
Vem tror ni vinner? Alla tjatar ju om att Jackie kommer vinna.. Men, nu är det inte så länge kvar till man får veta :)

PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: tezza

visa bild!! :D

2010-02-03 @ 00:13:01
URL: http://youmademelol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0