Oj

Nu var det länge sen jag uppdaterade!
Har väl inte hänt så himla mycket iallafall.. I Fredags drog jag och Rasmus iväg på fest hos en av hans klasskompisar, det resulterade i ett besök på krogen efteråt också. Det var en riktigt trevlig kväll med ölspel och massa härligt folk :)
Lördagen gick åt till att återhämta sig från Fredagens festade och Söndagen blev också en slödag, härligt!
Idag började allvaret igen men det var lungt på skolan så det mesta jag har roat mig med är att sitta och uppdatera facebook och bloglovin, men det har varit segt där också!
Vi slutade halv tolv idag, så jag och Jonsson for och gymmade ett tag :) Jag tog det lite lugnare idag eftersom då jag gymmade med Malin i Torsdags så resulterade det i en jävla träningsvärk i hela kroppen som suttit kvar hela helgen! Så idag blev det mest kondition och lite ben, härligt det också :)
Lite lat som jag är också så lyckades jag tigga till mig skjuts av mamma efteråt :]

Just nu sitter jag och kämpar med att skriva CV och personligt brev, jag börjar känna mig stressad över att få iväg det där! Men eftersom jag inte är van att sitta och skryta över mina kunskaper så känns det helt omöjligt att skriva ett CV och personligt brev..

Nä, nu blir det en paus så jag kan pussa lite på min älskling :)

HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0