Jag har flyt!

Har gjort bort skolarbeten, INNAN dom ska in. Fick vg på sista samhällsprovet jag gjorde, jag som trodde det skulle bli ig. Alltså blir jag godkänd på samhällsen :)
Fick ett gulligt meddelande av min samhällslärare i slutet av provet också.
"Snälla gulle Malin, även om det fanns en del fel så fanns det mycket som var rätt. Det är en av de bättre skrivningarna du gjort."

Har pratat med en lärare om betygfelet hon gjort så det ska ändras så jag kan söka jobb på mina betyg. Ska prata med en annan lärare också som ska kolla så att mitt CV och personligt brev ser okej ut, så imorgon ska jag nog få iväg det :) Har också tagit tag i mitt ig i idrotten så snart är det G där också. Helt underbart! Men varför ska jag alltid vänta så länge innan jag tar tag i säker? Äh, huvudsaken jag gör det iallafall :)

Nu väntar jag på att sista läraren jag ska prata med har tid, sen blir det hem och mysa med älsklingen :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0