Jag bestämt mig!

Jag vill, jag kan, jag SKA! :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Du vill du kan och DU SKA! Alla klarar det, med lite vilja och motivation. Motivationen är svår att hitta ibland men det gäller att inte ge upp, jag hade inte lyckats gå ner 30 kg på ett år om jag hade lagt mig på soffan varje gång jag kände mig omotiverad, man känner sig lat, trött, känner efter alldeles för mycket - men är hälsan egentligen någonting man borde stöta bort? Den är viktigast av allt, du har bara en kropp, TA HAND OM DEN för du får inte en ny.



Det är du som har makten att förändra ditt liv, det är du som har makten över din kropp och din hälsa. Den enda som lägger krokben för dig är du själv!

Kram!!

2010-02-22 @ 22:35:40
URL: http://bootcampbabe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad kan, vill och ska du göra för någonting då:-P?

2010-02-23 @ 16:12:28
URL: http://zandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0