Härligt!

Jag har ju sökt jobb i Kristinehamn i sommar, och nu hörde dom av sig och sa att dom ville att jag skulle komma och jobba där! :) Helt underbart skönt att ha det fixat.. Men nu måste jag bara åka ner dit för ett informationsmöte med gruppchefen! Fast det är ju ett annat problem, nu vet jag iallafall att jag kommer ha jobb där i sommar och nu blev min måndag faktiskt underbar :)
Det kommer alltså att ske, jag kommer att lämna norrland och min trygga tillvaro här uppe för att ge mig ut på äventyr! jaja tänker väl ni, det kan väl inte vara så märkvärdigt? JOO, jag ska lämna familj och vänner och flytta typ 80mil.. det är STORT!

jaja, nu måste jag försöka lämna mina tankar och börja plugga eftersom jag har prov i eftermiddag -.-

PUSS UNDERBARA MÅNDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0