FYFAN!

Nu måste jag få spy ur mig lite galla över en lärare! Jag skrev ett prov förra veckan, jag skrev 20 sidor.. Allt var frid och fröjd, jag satsade på ett mvg och trodde att jag skulle få det. MEN VAD SÄTTER FITTLÄRAREN! JO VG++, TVÅ PLUS EFTER VG!!!! Och en annan som skolkade från hennes lektion för att göra provet senare, ja hon, hon kunde få ett mvg fast läraren dagen innan stod och sa "dom som inte gör provet idag kommer ju inte kunna få högre betyg".. Så nu undrar jag, VAD HAR HON EMOT MIG? Det är inte första gången jag tycker att jag blivit orättvist behandlad. En gång då jag skrivit ett prov fick jag ig eftersom "jag inte skrev så som jag brukar göra" fast jag ändå skrivit ett prov som skulle blivit godkänt av en annan lärare.
Nää fyfan vad jag hatar henne, hon måste hata mig också eftersom hon aldrig kan ge mig bra betyg!

Nu kom Rasmus hem så jag ska gnälla lite till han också!
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0