Tjoho!

Vi är nu i mitten av april, och jag önskar att tiden kunde sakta in lite grann!
Praktiken går riktigt bra, men fötterna fortsätter att värka av allt springande..

Pratade med enhetsschefen på min blivande arbetsplats för i sommar, och jag ska börja jobba dagen innan midsommar.. undrar om jag fått ett skitschema, jag har ju inte fått varit med och välja något alls! Och så ska jag jobba nästan 100%. Men det blir säkert bra, en sommar med bara jobb, det är ju underbart för jag har ju inte haft det dom senaste åren! Ääh, jag sa ju faktiskt att jag kunde jobba så jag får skylla mig själv..

Stod och köade i några timmar igår för att få tag på balbiljetterna som släpptes, och det vare värt för jag fick mig ett par :)

Nu ska jag snart börja göra mig klar för att fara på praktiken för ännu en kväll, börjar bli riktigt sliten nu känner jag!

Pöss påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0