Shopping!

Det var mycket bilfix ihelgen! I Fredags tog vi fram bilen och på Lördagen så bytte vi olja i den och igår så bytte vi stift, tätade nått i motorn, rengjorde luftfiltret och tvättade den :) Känns helt underbart skönt att ha bil igen!

Imorse for jag iväg på mekonomen för att beställa ventilkåpspackning och ett nytt luftfilter som vi ska byta under veckan :) Sprang även in på onoff och köpte ett usb vi ska ha till stereon i bilen.
Självklart kunde jag inte låta bli att fara på H&M också, så där fyndade jag en mörkblå kofta och en t-shirt från the garden collection. Den är så himla somrig så jag kunde inte låta bli den :]

Nu ska jag snart iväg på praktik, slutar halv tio ikväll..

PÖSS PÅER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0