Happy!

Har internetshoppat ikväll.. Alltså inte tittat runt som jag alltid brukar göra, utan jag har faktiskt beställt efter saker. Att internetshoppa är så nytt och spännande för mig! Jag har inte beställt efter många saker själv, utan jag brukar överlåta det till mamma. Idag överlät jag bara lite åt mamma, men det är bara för att hon hade rabatt på ellos.. så där ifrån blev det en jeansjacka.

Jag har ju blivit heeelt in loove i röda converse, så jag fick lov att beställa efter ett par ikväll. HELT SJÄLV.

Min nervositet har fortfarande inte släppt och tankar bara snurrar i mitt huvud. Har jag blivit blåst? Vad händer om dom inte passar fast jag vet att dom gör det eftersom jag provat? Kommer jag måsta betala returfrakt? osv osv.. Ääh, det här kommer bli asbra :)

Nu ska jag se några avsnitt ghost whisperer, älskar den serien :)

Juustja, eftersom alla påminner mig hela tiden så tänkte jag påminna er: högskoleprovet på lördag!
Vem kan ha missat det egentligen?

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0