Förvånad!

Kollade almenackan idag, och blev helt ställd då jag såg att matte och psykologi prövningen skulle vara imorgon och inte på Torsdag som jag tidigare trott. Så jag skyndade mig att ringa expen på skolan för att få höra vilken tid det skulle vara. Men då visade det sig att jag inte var uppskriven på den här psykologi prövningen utan den som är i mitten av maj. Och Matte prövningen hade också den blivit uppskjuten till i maj.. det är ju super bra, då kanske jag har en chans och jag hinner ju plugga mer :)

Nu ska jag ta och göra mig klar för praktiken.. tre kvällar väntar mig!
Det gick jätte bra på praktiken igår :) Jag tror jag kommer att trivas, men jäklar vilket spring det är. Enda gången man sitter är faktiskt på sina raster, full fart hela tiden alltså. Mina fötter gjorde riktigt ont igår eftermiddag då jag slutade!

Nää, in i duschen och sen UPP UPP Å IVÄG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0