Uttråkad?

Jag har förberett mig för den långa resan till kristinehamn som kommer ta ungefär 17 timmar! Så jag har packat en stor weekend bag med saker som kan roa mig under tiden:
*Filt , ifall jag fryser - blir skönare att sova
*Dator, så jag kan se film
*Böcker, så jag blir trött och somnar
*Ipod, för att slippa höra oljud runt omkring mig
*Anteckningsbok, ifall jag kommer på något jätte smart och måste skriva ner det
*Instruktionsboken till kameran, har aldrig läst en instruktionsbok förut så det kanske är på tiden?
*Massa godis, ett måste!
*Mobilen, så jag kan sitta och smsa alla och berätta hur tråkigt det är att åka buss länge

Jag tror inte att jag kommer bli allt för uttråkad :)
HEJS!

Kommentarer
Postat av: tezza

HAHAHA SÅ SJUK DU ÄRRRR.. -.-

du får fan höra av dig snart!

jag kanske ringer ikv annars :)

2009-12-25 @ 15:11:49
URL: http://youmademelol.blogg.se/
Postat av: tezza

"*Anteckningsbok, ifall jag kommer på något jätte smart och måste skriva ner det"



tror du kan skippa det där om att du hittar på något jättesmart.......

heheheehehehehehe

2009-12-25 @ 15:20:55
URL: http://youmademelol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0