Kristinehamn

Här i Kristinehamn flyger tiden förbi!
I Lördags var vi hos Rasmus kompis och såg film.
Igår var vi hos hans pappa med familj och åt middag + såg kvarteret skatan. Jag fick också ett jätte fint Thomas Sabo armband, så nu är jag sugen på att köpa berlocker. Synd bara att billigaste berlocken kostar ungefär 300kr.
Idag var jag och älskling iväg till Karlstad för att byta en julklapp och shoppa lite på mellandagsrea. Men det var bara jag som köpte mig en tröja, som inte ens var på rea.
Ikväll ska vi äta med Rasmus mamma och hennes familj, blir nå kyckling. Blir säkert gott :)
Och imorgon verkar det som att vi ska iväg till ett äventyrsbad :)
Idag då vi åkte iväg till Karlstad så passerade vi ställen som hette bland annat Ölme, liksåsen, åm och stolpen. Vem kommer på sånna namn? :S
Ska ta vara på tiden med älskling nu :)
HEJS!

Kommentarer
Postat av: tezza

sv; på rut mfl :)

2009-12-29 @ 02:41:30
URL: http://youmademelol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0