Jaha

Nyår.. Har jobbat idag och börjar sju imorgon bitti. Min älskling sitter i London och firar och mina vänner är utspridda över norrland. Vare värt att jobba undrar ni säkert? NEJ!
Nu när jag tänker efter så förstår jag inte varför jag inte följde med till London? Varför gjorde jag inte det? :S Tänkte jag ens tanken? Vad är det för fel på mig? Jag ångrar att jag inte pungade ut för biljett och boende, jag saknar min älskling! Varför kunde inte jag åka? :S

Mamma sitter iallafall och lär mig hur man dränker sina sorger i alkohol eftersom jag suttit och gråtit i två timmar. Hon sitter och fyller på mitt glas om & om igen med smörkola likör, tror jag är på fjärde glaset nu. Samtidigt som hon ställer fram mer öl och cider.
Jag försöker påminna henne om att jag ska jobba imorgon bitti.
Men jag har varit smart och ställt väckarklockorna, så nu kan jag somna in i ett härligt rus ikväll hoppas jag. Fast inget klår ju känslan av att ha sin älskling i närheten.. På Tisdag älskling, på Tisdag <3

Jag hatar att vakna upp på natten, vända sig om i sängen för att pussa älsklingen lite lätt i nacken, och upptäcka att han inte är där!

Nää, gott jävla er på er alla!

P.S!
Bara för att nyår suger så tror jag ändå att 2010 kommer att bli ett superbra år!!
D.S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0