Härligt!

Det finns trådlöst nätverk och uttag till laddare på bussen :) Fast självklart så har jag packat ner min laddare i resväskan som är under bussen.. Fast ett tag har jag då batteritid :)
Nu har jag suttit på bussen i typ två och en halv timme, och jag är så less! Fick sitta själv på två säten länge men till nyss så har nån annan satt sig brevid, hon försöker sova så jag tänkte att jag skulle ta fram datorn för att lysa upp lite grann ;)

Det sitter lite olika folk på bussen. Det är ett par som sitter snett framför mig och tjejen är ju typ nya hitler! I början av resan tvingade hon sin pojkvän att fråga folk på bussen om dom kunde få byta plats eftersom klädhängaren var trasig vid deras säte. Hon har också låtit sin pojkvän blåsa upp hennes nackkudde, skruva upp en kork för hon vill inte förstöra nagellacket, låta henne ta hans hörlurar för hon glömt sina osv.. Ganska underhållande att se att vissa människor inte kan ge och ta i ett förhållande :P

Nu längtar jag så himla mycket efter min älskling!! Men nu är det bara ungefär 12 timmar kvar till vi ses :)

HEJS! Och ni som super och har roligt ikväll, dra åt hvete :)

Kommentarer
Postat av: tezza

hahahahaha.... idag äre inte nice -.-

2009-12-26 @ 12:28:47
URL: http://youmademelol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0